The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Saturday, March 28, 2009

Upset +Excited=?freaking.















哟哎==


今天代数考试我会做咯!!!XD
有点点的几率能拿满分~啊哈

然后,我的科英考试拿A
Unfortunately,
all my classmate took 90++marks and got full marks too!!OMG ==
I'm in a SUPER DUPER crazy and horrible class.

今天我蛮兴奋的,因为有学会. xD
可是突然有人跟我说今天没有学会..ergh!
算了==

Ms.Meagan给我们自己选位置做
本来打算做第一排位子的咯=/
可是没人肯陪我做第一排
过后就坐第二排了
是不是很想问我那么高不会挡到人咧
我很自私的 啊哈 
求学就是要那么积极嘛~xD
很假.
坐前面真的很好
我就不会不做功课了和不专心xD

今天走路回家
上面就在那边叮叮咚咚做天桥
突然有木板从上面掉下来
吓死我了@@
幸好没被击中
不然就死定咯~
呵呵 xP

昨天脱掉架子去补习 xD啊哈 可是我的心脏不知为什么会痛
满开心的 
可是我还是不敢靠墙
靠的时候感到很奇怪==...

下个星期很多考试啊啊啊
还整本历史tim..erghh==
moral@@

突然很想变斯文 
做个有气质的人 xD bu ke neng de la wo

3 comments:

小乌龟 said...

拜托,我觉得你已经很有气质了咯。。。
哈哈哈。。
shapo~

chiyin said...

i'am agree to may li
u're already full of 气质

KJ said...

O.o... sue the contractor working at the bridge la!
Want kill wen wen is a big crime!