The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Friday, March 20, 2009

啊叻露亚

我爱你 我真的很爱很爱你 李俊毅
做到了吧 xD
==
















"拿伯伦"很假,明明就很矮xD
Rayman rabbit is very funny.xD aha

最近脸色都很不好
因为敏感的东西又来攻击我了==
顶不顺啊==
..更惨的是今天还要去补习
亏我演技好
老师不会以为我生病
只会以为我没听课
她问我:你又在听吗?明白吗?
她的这一句令到我很伤心= (


最近才想到很多东西还没做
功课s + projek s +学会的东西s
一想起我班
全部都会完成功课的人类
唯我一个没完成
啊叻露亚 我的神啊..你在哪儿??
PMR full A才能换电话
真是不公平
我哥无端端就能换电话
我???慢慢等啦==


一想到6月3日就很很很极度非常开心 !=D
那一天我会疯掉
我会重新开始走路回家
我会更更更更努力地跳舞
我能摆脱外套
我不用再穿很大件的衣服了 啊哈
我能摆脱他们的话
我的天气不再热==
还有很多 =P
对了,我能跳新的舞!!!!xP
我能跟他在一起!xP

5 comments:

Anonymous said...

It's just a type of motivation,
I'm sure if you do well in the exam, no need full As,
You can still got your phone one, if it's not too expensive that is XD

Don't care them, they are not human!!

yy [♥] said...

wow.
i also qi dai 6月3日. =D

aiyor.
i saw it,
i love u.xD

chiyin said...

a leh lu ya~
god bless u ^^

6月3日
i also happy with it
:)

Yien Ting said...

等你啊~~
加油!!!~

sandrea said...

(:
sa po.