The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Wednesday, December 30, 2009

Take my heart to the limit

Leader camp

Uh, sorry. I still cant upload the photos. The 5th Leader Camp, in the 5th group, luckily got pretty penguin :D And the boys in 5th group are very funny,especially "LI HANG".


When the first night in the camp, I really do miss my home, my family, my bathroom, my bed, delicious Foods, my house's floor, my tv, the laptop and more. Aunty, i want my holiday back!!!!!! I dont hav enjoyed my holiday happily yet! So,2010. better dun stand in the front of me first. I dont hav the 心理准备 yet.

Chinese time xD
我很老?我脸很大人?o.o
跟他们能在一组满开心的:D
在男厕所冲凉, 一点都不爽. 对了, 我也很想念热水. 每次冲凉都很冷.. 没办法~~'' 跟胡芷欣小姐同房咧. Eieie, 她在走星光大道的时候穿到很sexy lor. 颖婷也是xD
营火会, Kenapa tak ada hot dog de?XD Anyway, Not bad lar :D
真的很辛苦, 因为我想念家. 人生第一次有这样的感觉. 原来服务团体是那么乐意付出的:) 很欣赏他们的那种精神. 记得, 当你们4/1坐到你们的桌子椅子的时候 想下, 是我们第五届领袖营营员帮大家排的咧, 号码也是我们写的xD


成果展, 还在想着那个田径的男生怎么样了:(
大家都辛苦了. 谢谢大家:D 虽然音响出了问题, 但算了吧...
:)


刚刚数学老师打来我电话.
有吓到我. 我可爱的数学老师:D 我差一点认不出是她的声音. 很奇怪的是, 做莫她有我电话的?0.0
高一理爱 
说真的 对自己有失望到,不过幸好有很多都是3 yi班的:)

Ok.我还没准备好迎接2010.
跳舞的时候,我很想打自己 差到离谱 跟着他们三个那么厉害的人在一起跳舞
很有压力 当时我很怕 现在也是 很多舞步都做到比他们差很远
我要加强舞技

Yipiyayihuya yipiyapiye
:P

I miss you.

1 comments:

YANMEI. said...

hmm,
不要给自己太大的压力
你已经做到最好了
慢慢进步larr.x)