The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Tuesday, January 20, 2009

我不是安静..
我也想发表意见


可是我的意见还没到
或我的意见给人发表了
意见合的 我就只会点点头 摇头
为什么?


静静地坐在那边纪录,做文书
我很不想我那样
就只静静地
我很不想让人觉得我是一个不在乎学会的人



我只希望明天会比今天好