The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Friday, January 23, 2009

我是个难产的婴儿
差那么一点就死掉

两岁时,我差一点因窒息而死亡

八岁时,我左脚的根断了

十一岁时,我发现了我得了脊椎骨侧弯

十四岁,在十二月三日上午7.00我被推进了手术室
当时我还在听Bleeding love
下午三点半结束



现在,我很庆幸我还活着=)





我很想很想很想很想很想跳舞!!!!!!!!!!!

2 comments:

yy [♥] said...

yalur
很庆幸还能活着lur=)

好好珍惜生命lar^^

yingtyng said...

your soul will lead u
dance long and long

=]