The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Saturday, April 25, 2009

笑下 =D


一切都结束了
考试xD
BRAVO!xD

很失望的是今天考的几何..
我不会做=(
连续几天
国英两课
两个老师都看起来很不想教我们
我承认我们有错
但..在那样下去..日子也不会好过
Mrs.Meagan 对我们很失望..说真的,我们真的有那么烂吗?=/
什么她这13年来我们这一班是需要2节来训的班
很奇怪的是,
当他们训话时,
莫名的 我很想哭..我忍着
不知为何
顿时感到无比的压力
大家比来比去

我从去年开始,

每一年的老师都会说我们的学习态度有问题
他们不想教我们
一直自我反省
到底是哪里出错了?
找不出答案
我们真的以为自己很厉害吗?
真的没有..
只希望老师能变回以前那样
抱歉老师们..=/
老师笑下 =D


我哥的胸围是32咧xD

我很希望医生能让我结束掉穿着冷衣
铁架 两件衣服 等等等..
能吗?=(

大家,笑下啦
别给压力弄傻你们了xD
加油! : )

5 comments:

queiyang said...

tow days ago , it was a quite a nightmare.

what meagan had done wasnt her intention at all. She had received desperate complains from soh choon . And its far too normal for her to went out of her temper.


as for today , can be seen.
soh choon no longer mengamuk d.
Meagan wasn't that angry already.

by right, this circumstances wont last long and the class will become the class it has used to be

yik hwan said...

hope that 3 yi will become like last time...
all the teacher will like oue class lah...
if not will die in pmr and uec

Anonymous said...

aiyoryor,
my class teacher all oso say we vry beh gai lur.
sighs =\

our teacher hate us.=(

ar meii

小乌龟 said...

yerr..
see ur blog until cry lol...
funny,right?
laughing, right?
yerrr....

stop crying lol~!

TZi VIn said...

打是疼
骂是爱
加油! :)