The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Sunday, February 15, 2009

Valentine Day

Had a great day yesterday ;)

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Jiawen,
Happy Birthday to YOU!!

祝你生日快乐,
祝你生日快乐,
祝你生日快乐,
祝你生日快乐!!

Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi!!x)

Aha xD
Well,yesterday was 迎新会.
I felt very sad to my expression.

当我自我介绍的时候,冷场 =/
我真的不懂要怎样跟他们沟通/聊.













当迎新会的时候我是一个人的.
在面对大家的我是个很渺小的人,害羞的人.
在台下我是个极度疯的人.
为什么?
我想不出..


昨天很倒霉..

1st recess,我去向主席拿了公函后就跑向IT 中心去打公函..
一个小弟弟让我用电脑 ;)很好咯~~
上课了..幸好来得及!!!准备印出来的时候..
老师尽然告诉我那一排不能印东西!!!!OMG!!
我忘了太
PENDRIVE,就Save在那电脑里.
然后就向人借
Pendrive.
2nd recess,去到那台电脑,那台电脑的USB插头坏了!!!WAT????!!!
又要重新打过
就差那么一点点就能打好了,可是老师赶我出去T.T
Nothing can done by me.
对不起佩瑾..




0 comments: