The Freak.

My photo
Unpredictable, Childish, Active. I am not fierce but friendly! Love to share something about her life with her friends *yes, it's you!*. Another girl that named huiwen (: xoxo!

Tuesday, October 13, 2009

I don't love you anymore.

Staring at something that i will never forget it.

KH 很难啦==
可是我相信男生的更难:P

今天休息的时候,
没读到书.
他很恐怖,
但我知道他很爱她.
就这样一直陪她逃避他
害到我留了很多汗
考试时死命在那边擦汗
多难看==

对于这次的考试,
绝望了
没有了FULL A.
真是伤心.
I am
veryveryveryveryvery
CARELESS!
haiz :(


我很想去Shopping==
不知为什么.
可是又要考UEC了.
真希望快快考完
然后去玩XD
我要跳万人宴!hehehehhehehehe.


最近我都没开夜车了,
我很听Ms.Meagan的话:P
最近没看到她,
突然很想念她:)


我亲爱的Yasotha小姐
我亲爱的Joseph Koh 先生
等等等
都要在明年转校:(
明年注定一个人过了.==

这次特别奇怪
joseph koh 不赞成我跟他在一起
之前都是yes yes,good.==
我希望他不会像ming一样.

大家加油吧:)
恐怖的UEC来了.

4 comments:

ji onn said...

who is Joseph Koh

... said...

KH so hard meh??

Huiwen said...

(Jionn)Joseph Koh is my friend :D he is very handsome one,wanna introduce him to you?XD

(Ngam)Very hard for me mar :P

joseph~ said...

huiwen arr, don't simply say.. ==